15-příspěvek-konečně něco pořádného na kladívkové prsty

20.11.2014 23:55

Konečně jsem našel na kladívkové prsty něco pořádného : KOREKTOR KLADÍVKOVÝCH PRSTŮ S+V  ,který prsty  rovná a zmírňuje bolest.Prodává se dle velikosti nohy, zvlášť pro levou a pro pravou.Prsty jsou stahovány gumou k podložce.Značně se mi snížila bolest a efekt je znát,používám je již rok.Teď jsem si pořídil již druhou.Používám podložku s upnutím 3. prstů.Před tím jsem používal jen na jeden prst,ale neměla ten efekt.Pořídil jsem ho ve zdravotnických potřebách v Č. Budějovicích v lékárně U Huberta na Pražské třídě za 70,-kč.    Vřele doporučuji:

                                                                                                                                          Petr

 

 

Kontakt

administrátor

TOPlist
TOPlist