6.příspěvek-porovnání pobytů v rehabilitačních ústavech Klatruby,Slapy Chotěboř

03.08.2010 14:32

 V roce 2008 mi objevili lékaři nezhoubný nádor na mozku. Absolvovala jsem operaci v Praze na Vinohradech. Potom mi ochrnula celá pravá strana těla a přestala jsem na 2 měsíce mluvit. Zde jsem neabsolvovala žádnou rehabilitaci.

Ve snaze se co nejdříve uzdravit jsem absolvovala několik rehabilitačních pobytů:

-nejprve to bylo v Kladrubech,pobyt mi vyřídil můj bratr. Strávila jsem tam 3 měsíce. Byla jsem ubytována na dvoulůžkovém pokoji z televizí a balkónem. Rehabilitace byla zaměřena převážně na cvičení a ergoterapii. Hlavním nedostatkem dle mého názoru bylo soustředění velkého množství pacientů. Měla jsem pocit , že se ztrácím.

-další pobyt jsem absolvovala ve Slapech.Podmínky ubytování byly obdobné. Cvičení nebylo tak důsledné jako později v Chotěboři. Ani ve Slapech jsem se necítila dobře, přestože zde měli velice dobré vybavení.

-poslední dva pobyty jsem obsolvovala v Chotěboři, kde jsem se cítila nejlépe

 Ústav v Chotěboři je malé zařízení kde je vše potřebné soustředěno na jednom místě , mezi terapiemi jsou minimální vzdálennosti. Stravování i ubytování zde mi vyhovovalo, přestože se jednalo o standartní ubytování na vícelůžkovém pokoji po 3 lidech a bez televize, což není žádnou překážkou. Největší předností zde je rodinné prostředí. Pacienti zde mají k sobě blízko, našla jsem zde spoustu kamarádů a sestry jsou zde hodné, mají k pacientům hezký přístup. Po absolvování pobytu v Chotěboři se můj zdrav. stav zlepšil. Chodím již o vycházkové holi a bez větších problémů se domluvím. Lékaři ústavu jsou velmi přístupní a ke každému pacientovi si najdou cestu svým přátelským přístupem.

Z vlastní zkušennosti mohu lidem po  cévních a mozkových chorobách pobyt v Chotěboři doporučit.

Alena

Kontakt

administrátor

TOPlist
TOPlist