Informace č.: 15 - 2016 (Hodnocení bank - Handicap Friendly)

19.02.2016 00:07

 

Vážení přátelé, 

v příloze Vám posílám návod, jak hodnotit banky v České republice ve vstřícnosti vůči osobám se zdravotním postižením. Velmi bych přivítal, kdybyste se v co největším počtu zapojili do tohoto hodnocení. Obdobné hodnocení jsme ve spolupráci s Bankovními poplatky uskutečnili již před dvěma roky. Tehdy zvítězila Česká spořitelna. 

Hodnocení probíhá od 0, což je nejhorší hodnocení, které je ale zjevně nereálné, až po 100 procent, což je opět nereálné hodnocení protože stoprocentní banku v ČR asi nemáme. Nejčastěji se hodnocení pohybuje od 50 do 80 procent, ale tím samozřejmě nejste nijak vázán. 

Ke každé bance je také dobré přidat více či méně stručné či obsáhlé slovní hodnocení. Jako pomůcka a zdroj informací Vám částečně poslouží stránky hodnocení www.VstricnaBanka.cz, kde v horní části hodnocení najdete všechny hodnocené banky a jejich aktuální hodnocení z pohledu vstřícnosti ke všem klientům. V sekci Handicap Friendly pak naleznete kritéria hodnocení a nějaké další informace z bank. Případně můžete vycházet i ze svých vlastních zkušeností, nebo zkušeností další OZP. 

Druhou částí hodnocení pak bude hodnocení OZP jako veřejnosti přímo na stránkách hodnocení www.VstricnaBanka.cz

Zpracování hodnocení obvykle zabere maximálně 90 minut, dle toho jak porotce hodnocení pojme. O zaslání hodnocení bych Vás poprosil nejpozději do 4.3.2016, a to na adresu m.zeman@bankovnipoplatky.cz

Pokud byste potřebovali více času, dejte prosím vědět. 

Věřím, že se do hodnocení zapojíte v co největším počtu. 

Přeji Vám všechno dobré. 

 

Mgr. Václav Krása

předseda NRZP ČR

Kontakt

administrátor

TOPlist
TOPlist