stránky Barbory Berešové

28.10.2009 23:00

Odkazy které doporučuji

web.stránky Barbory Berešové            NAVŠTIVTE!                     

Narodila se jako Barbora Kozáková   v listopadu 1985 v Praze.

Na svůj věk jsem si bohužel prošla už několika životními křižovatkami. Zastávám názor, že "Bůh na člověka nenaloží víc, než je schopen unést". Všechno zlé je pro něco dobré a já se stále mám co učit. Navzdory tomu všemu si právě procházím jakousi "opožděnou pubertou", což obnáší podivné chování, které můžete vidět jedině u nás ve škole - na Konzervatoři Jana Deyla v Praze. "Tomkoviny" ale pochopí jen zasvěcení. Kromě toho a roztroušené sklerózy jsem snad úplně zdravá :-)

 Velice mne překvapilo jak přes své mládí a postižení se dokázala vdát,studovat a šířit optimismus mezi ostatní a snahou pomáhat druhým.

  administrátor        

 

 

Kontakt

administrátor

TOPlist
TOPlist