11)Pořízení trekové hole

03.05.2013 22:55

koncem dubna jsem si objednal u zlínské internetové firmy Makalu cz  vycházkovou (promenádní turistickou hůl 

Treková hůl Vipole S 08 21 Walker antishock,jelikož již nebyla skladem, byla mi za stejnou (tedy nižší cenu) po předchozím upozornění zaslána dražší  Fizan P03.01 Promenade taktéž od renomované italské firmy i s náhradní koncovkou. Jednání se zástupcem firmy bylo velice solidní a vstřícné.  Hůl mi přiška do týdne cestou PPL solidně zabalená a v dobrém stavu.Hůl je velice lehká(asi jako dávka vlašského salátu k večeři a přitom pevná a příjemná do ruky,je určitě funkčně i vzhledově příájemnější,než hole pro invalidy na předpis.Samozřejmě se velice hodí pro ty co jsou schopny chůze lesem,polní cestou či  zahradou,já ji však používám i ve městě avšak s gumovou koncovkou (protiskluzovou).Hůl je snadno nastavitelná a dá se skrátit sž na 60 cm,teleskopicky rozložitelná.Chůze s touto holí mi dává pocit spíše sportovní chůze a hůl působí elegantně a né nemocničně.Pořízení obdobné hole upřímně doporučuji,stejně jako nákup v uvedené firmě:+ kvalita,ceny.

  adresa https://www.makalu.cz/                                                                                     návštěvník Václav

 

Treková hůl Fizan P03.01 Promenade

Kontakt

administrátor

TOPlist
TOPlist