4.Příspěvek-zkušenosti z pobytu v lázních Vráž u Písku

18.03.2010 19:33

V loňském roce po prodělané mrtvici,nemocniční léčbě a rehabilitaci jsem zažádal o lázeńskou léčbu. Na doporučení přítele a po prohlídce webu jsem se rozhodl pro lázně Vráž u Písku kde jsem v polovině října nastoupil léčbu. Lázně  se nachází  na konci obce Vráž směrem na Písek v rozsáhlém parku se vzrostlými domácími i exotickými dřevinami.Vlastní objekt  se sestává ze tří budov, ve kterých je ubytování pro pacienty, veškeré procedůry, jídelny,restaurace a cele zázemí lázní. Budovy jsou propojeny zastřešenými ,vytápěnými chodbami.100 m od vchodu do tohoto komplexu je vila, ve které údajně původně bydlel majitel lázní a nyní též slouží k ubytování pacientů. V této vile jsem byl ubytován a v tom byl můj problém. Na každou procedůru jsem se musel obléci dojít do hlavní budovy, tam se svléci, absolvovat procedůru, znova se obléci a jít na pokoj se připravit na další akci procedůru/jídlo neustálé přecházení bylo nejen časově náročné, ale trvale mne iritovalo časté převlékání zvláště pak po mokrých procedůrách, kdy nebyl čas ani prostor se řádně osušit,vychladnout a v klidu se obléci. Určitě mne pochopí pacienti, kteří jsou jako já ochrnuti na polovinu těla.Pacienti ubytovaní v hlavních budovách se převlékli po snídani do županu a v pohodě absolvovali všechny procedury. Samotné prostředí lázní je příjemné včetně okolí, kde je  příležitost k dlouhým procházkám v krásných smíšených lesích.Personál jak zdravotní, tak ostatní, byl milý a pozorný. Strava standardní.Každému mohu lázně Vráž vřele doporučit,ale každý by měl žádat o  ubytování v hlavních budovách,  které ušetří spoustu času a nepříjemného stálého převlékání.

 

Poznámka administrátora:Jelikož jsem v těchto lázních v r.2008 také absolvoval léčebný pobyt,musím s pisatelem souhlasit.Mé ochrnutí je poměrně  rozsáhlé,jsem velice pomalý .Jelikož jsem byl ubytován hned vedle budovy kde jsou veškeré procedury,opravdu jsem si ráno oblékl župan a absolvoval všechny procedury ve stanovených časech bez problémů.Co mi nevyhovovalo,byla vzdálenost sociálního zařízení od pokoje (v prvním ubytovacím křídle) asi 80 metrů.Vzdálenost od jídelny k pokoji je sice o něco delší,ale zde jsem již tak nebyl tlačen časem. Každopádně kvalita procedur a výběr ze 3.druhů jídla byly bezchybné.V době mého 30-ti denního pobytu jsem zažil jedno posezení v parku u ohně a 3 kulturní vystoupení v kapli.K tomu krásné procházky po okolí a příjemné posezení na terase po jídle dávaly vcelku velice příjemný zážitek z pobytu. Příjemné byly i výšlapy do restaurace na začátku obce Vráž a možnost zakoupit drobnosti v obchodu.Zdatnější se účastnily i organizovaných výletů do Písku.Souhlasím s tím, že je třeba se o ubytování předem řádně domluvit s přijímací kanceláří.Vhodná je i možnost připojrní k internetu přes wifi úpro majitele notebooků,či možnost práce na PC v místnosti za recepcí.Za mne též vřele doporučuji.           

 

Kontakt

administrátor

TOPlist
TOPlist