příspěvek č.21- negativní zkušenost s pobytem v interhotelu america v Písku

13.09.2020 12:31

Jelikož jsem ochrnutý na půl těla a mám syna autistu, jezdím každý rok koncem prázdnin na 5-ti denní pobyt v některém městě v Čechách z důvodu  konání krátkých výletů v městě a okolí a mlsání v restauracích či cukrárnách .Letos jsme si zvolili interhotel america ve tvaru lodě,což  se mi stalo osudným.Dne 17.8. 2020jsme přijeli a 18.8.podnikli první a poslednívýlet do města,poznat náměstí,historický Kamenný most,prácheňské muzeum,nějaké cukrárny a pamětihodnosti.Návštěva města proběhla v pohodě a bez problémů,nohy mi pořád sloužily v rámci možností,auto s navigací nás dovezlo kam jme chtěli.Kolem 17,00 se zatáhlo a my jsme odjeli na hotel na večeři.Jídlo na hotelu bylo výborné,kuchař šikovný i  veškerý personál restaurace mladí a velice empatičtí.Po večeři jsme se ze synem vydali na pokoj.Bohužel jsem nepostřehli,že v době večeře zapršelo a když jsme šli místem kde střecha tvoří hluboké a ostré sedlo,ujely mi nohy i hůl o kterou jsem se při chůzi opíral na hladině vody,která se v místě východu z místnosti vytvořila po opakovaném podklouznutí jsem uklouzl s spadl.Zjistil,jsem,že jak voda tak velká bolest mi brání se postavit.Zavolal jsem o pomoc a dva dobrovolníci z restaurace mi přišli pomoci,přiběhla i recepční,která událost viděla na počítači prostřednictvím kamerového systému a spávce hoterlu s kolegou,ti mi pomohli pomocí židle se dostat na pokoj.Jelikož jsem již vícekrát upadl,kde jsem se natáhl v rozkroku.narazil koleno vymknul kotník apod. nikdy se  nic nezlomil.

Správce zavolal sanitu , já s postiženým synem jsme odjeli do písecké neocnice,absolvoval jsem opakovaně RTGRnohy.Při vyšetření nebylo,žádné poškození zjištěno.Odvezli nás zpět do hotelu,kde se o nás  mladý personál(správce,obsluha restaurace i recepční) příkladně postarali.chtěl jsem v hotelu dva dny zůstat aby bolest povolila a já se mohl postavit na nahy a odejet domů do Č.Budějovic.Jelikož druhý den mi volal ředitel hotelu,aby mi oznámil,že na takové situace není hotel zařízen a mě se žádný úraz dle lékařské zprávy nestal,požádal mne abych co nejdříve odjel domů,přestože jsme měli pokoj zamluvený až do 21.8. Ve středu jsem zavolal druhého syny,aby pro mne přijel s kamarádemzitivníbylo,že mi správce zařídil pojízdné křeslo(gramofon),abych vyřešil problém se záchodem.Zaplatili jsem odpovídající částku a odjeli jsme domů.Tam jsem se z důvodu bolestí rozhodl,že zavolám sanitu. V nemocnici v Č,Budějicích zjistili na RTG zlomeninu holení a lýtkové kostiv oblasti hlezna.v sobotu jsem byl operován..Nyní jsem druhý týden po operaci na oddělení následné péče a rehabilituji abych se co nejdříve mohl postavit a chodit.

Závěrem bych ohodnotili postup ředitele hotelu jako neempatický a nechutný. Mladé recepční a obsluhu restaurace a spávce hodnotím velice pozitivně a opětně jim vyjadřuji díky. 

Zdraví Petr 

Kontakt

administrátor

TOPlist
TOPlist